Ombudsman/API v14/07/2023
DE SCHEPPER Jeroen - 0477 31 86 98
Taakinhoud:
- Tussenkomst verlenen bij eventuele klachten, problemen of ongenoegen. Dit gaat over alle facetten van de werking van onze Voetbalclub KSVK Maldegem.
- Tussenkomst verlenen bij interne problemen zoals de relatie speler/trainer, trainer/speler, ouders/trainer en trainer/ouders alsook de relatie onderling tussen ouders, spelers, trainers en ploegafgevaardigden. Dit voor alle ploegen (u6 tot en met 1ste elftal)
Wanneer ingeschakeld?
Men kan rechtstreeks de ombudsman inlichten over klachten, problemen of ongenoegen. Anderzijds indien men eerst zelf naar een oplossing gezocht heeft en deze niet vindt of ontoereikend is kan men de ombudsman contacteren.
Hoe een klacht, probleem of ongenoegen melden?
De ombudsman is telefonisch bereikbaar op het hierboven vermelde nummer. Via dit nummer kan u verdere afspraken maken om een gevolg te geven aan uw vraag of wensen. Let wel het betreft hier geen sportieve zaken.
Verwerking klacht, probleem of ongenoegen?
De ombudsman neemt een objectief standpunt in. Op basis van de ontvangen inlichtingen, zal de ombudsman op onderzoek gaan en de betrokken partijen apart aanhoren. Zo kan ieder zijn mening geven over de feiten. Eventueel wordt met beide partijen samen aan tafel gezeten. Daarna wordt er een verslag opgemaakt en indien nodig zal er een oplossing worden aangeboden..
Als laatste actie, zal de ombudsman de betrokken partijen inlichten om de zaak te regelen conform het voorstel van het bestuur.